زرشک خشک، میوه‌ای خشک شده از گیاه زرشک است که در فصل پاییز از باغ‌ها و بوم‌های مختلف ایران برداشت می‌شود. این میوه بعد از برداشت، از روی شاخه‌های گیاه جدا شده و در آفتاب خشکانده می‌شود. پس از خشک شدن، زرشک‌ها به رنگ قرمز تیره تبدیل می‌شوند و طعم ترش و شیرینی خاص خود را به خود می‌گیرند.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت زرشک خشک بیرجند | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


زرشک خشک، میوه‌ای خشک شده از گیاه زرشک است که در فصل پاییز از باغ‌ها و بوم‌های مختلف ایران برداشت می‌شود. این میوه بعد از برداشت، از روی شاخه‌های گیاه جدا شده و در آفتاب خشکانده می‌شود. پس از خشک شدن، زرشک‌ها به رنگ قرمز تیره تبدیل می‌شوند و طعم ترش و شیرینی خاص خود را به خود می‌گیرند.

قیمت زرشک خشک بیرجند | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



زرشك خشك در بسياري از غذاهاي ايراني به عنوان افزودني به كار مي‌رود. مثلاً در ته‌چين، خورشت، كوكو و چلوكباب به عنوان طعم‌دهنده و افزودني مورد استفاده قرار مي‌گيرد. همچنين، از زرشك خشك مي‌توان به عنوان يك ميان وعده سالم و پرانرژي استفاده كرد.

قيمت زرشك خشك بسته به كيفيت، برند و وزن بسته‌بندي ممكن است متفاوت باشد.

قيمت زرشك خشك بيرجند | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

قيمت زرشك خشك بيرجند | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا با هدف بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد .در اين مطلب به موضوعات متنوع زرشك در بيرجند - زرشك خشك - زرشك بيرجند - قيمت زرشكخواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت زرشك خشك بيرجند را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم.

قيمت زرشك خشك بيرجند | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت زرشك خشك بيرجند و زرشك در بيرجند - زرشك خشك - زرشك بيرجند - قيمت زرشككه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber)  در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت زرشك خشك بيرجند | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

مراحل توليد و فراوري زرشك خشك
زرشك خشك براي رسيدن به دست مشتري و در واقع آماده فروش شدن مراحل مختلفي را بايد طي نمايد.
اين مراحل از برداشت شروع و تا بسته بندي ادامه پيدا مي‌كند.
برداشت زرشك تازه از باغات به روش هاي مختلف دانه شده و يا با شاخه
حمل زرشك برداشت شده به مكان هاي از قبل مشخص جهت خشك شدن كه اين مكان ها بسته به نوع برداشت زرشك مي‌تواند فضاهاي باز (اصطلاحا خرمن) و يا سرپوشيده (اصطلاحا تالار و بارگاه) باشد.
جمع‌آوري زرشك خشك شده و انتقال آنها به مراكز فراوري
جداسازي ناخالصي هاي موجود در زرشك مانند برگ ، خار ، شاخه ، سنگريزه‌ها ، خاك و … با استفاده از دو مرحله توسط دستگاه هاي سورتينگ

قيمت زرشك خشك بيرجند | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
جمع‌آوري و بسته بندي زرشك تميز شده جهت ارسال به مناطق مختلف
وقتي صحبت از قيمت زرشك خشك مي‌شود منظور قيمت خريد عمده زرشك مي‌باشد.
اين محصول با ارزش با توجه به تقاضا روزافزوني كه براي آن در بازارهاي داخلي و خارجي وجود دارد در مناطق و مراكز مختلفي عرضه مي‌شود.
قيمت اين محصول با توجه به پارامترهاي مختلفي تعيين مي‌شود كه يكي از مهمترين آنها محل و مركز خريد زرشك مورد نظر مي‌باشد.
به صورت كلي هر چه از مركز توليد اين محصول يعني استان خراسان جنوبي دور شويم انتظار مي‌رود قيمت اين محصول هم افزايش پيدا كند.
از طرفي هر چه قدر به مراكز فروش دست اول زرشك نزديك تر شويم انتظار تامين زرشك با قيمت مناسب تر را داريم.
فروش عمده زرشك در بيرجند
بيرجند همانطور كه در بالا گفته شد جز بزرگترين تامين كنندگان اين محصول در بازار ايران و حتي بازارهاي خارج از كشور مي‌باشد.
فروش زرشك بيرجند در شهرهاي مختلفي حتي خارج از استان خراسان جنوبي مانند مشهد ، تهران ، اصفهان و شيراز به صورت عمده انجام مي‌شود.
اما قيمت زرشك بيرجند در مراكز فروش زرشك بيرجند واقع در استان خراسان جنوبي به دليل نبود واسطه در بين آنها بسيار مناسب تر است.
براي خريد اين محصول به صورت عمده از اين شهرستان بهترين گزينه ارتباط با عمده فروشان و مراكز فراوري زرشك موجود در اين مناطق مي‌باشد.
قيمت روز زرشك پفكي
زرشك پفكي به عنوان بهترين و با كيفيت ترين نوع زرشك موجود در ايران و دنيا شناخته مي‌شود.
اين كيفيت بالا به دليل دانه هاي پف كرده و رنگ قرمز شفاف و طعم ترش ملس آن مي‌باشد كه باعث شده است از نقاط مختلف تقاضاي زيادي براي آن وجود داشته باشد.

قيمت زرشك خشك بيرجند | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
قيمت زرشك پفكي نسبت به ديگر انواع زرشك مانند اناري و زيرتالاري بالاتر مي‌باشد.
غالبا قيمت زرشك پفكي در مشهد و تهران نسبت به خراسان جنوبي بالاتر مي‌باشد كه اين تفائت قيمت ناشي از عوامل مختلفي مي‌باشد.
معمولا قيمت اين محصول در بازارهاي تهران و مشهد تا ۱۰ درصد بالاتر از بازارهاي شهرهاي قاين و بيرجند مي‌باشد.
اين اختلاف قيمت در خريدهاي تناژ بالا رقم قابل توجهي مي‌باشد كه گاها سود و ضررهاي هنگفتي براي طرفين در بردارد.
البته در هنگام خريد عمده زرشك علاوه بر قيمت بايد بر كيفيت زرشك هم دقت نمود چرا كه سودجويان مختلفي در اين بازار حضور دارند كه با انجام تقلب هاي مختلف ، قيمت اين محصول را به شدت پايين مي‌اورند و عده اي هم فريب قيمت پايين اين محصول را مي‌خورند.
از اين رو براي خريد اين محصول در حجم هاي بالا حتما با مراكز معتبر ارتباط برقرار نماييد و با افراد با تجربه دراين حوزه مشورت نماييد.

قيمت زرشك خشك بيرجند | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي
قيمت زرشك خشك بيرجند | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات زرشك در بيرجند - زرشك خشك - زرشك بيرجند - قيمت زرشكمختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

 

 

 

 

 

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 38 بازدید دیروز 520 بازدید کل 589289

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .